Srp53 Haziii 18+2 başından beri sıfır belirti yola devamke 😀 sadece çok gazlıyım ya özellikle akşam yemeklerinden sonra 😩inşallah bebe bana çekmez 😀
EG9398 Srp53 canim biz de 15+3 olduk. Ama hiç bi belirtim yok. Karnımım içi boş sanki hiçbişey yokmuş gibi yumuşacık(((. Yarına randevumuz var İnşallah her şey iyi olur
Haziii @KurabiyeninAnnesi123 ahh inşallah bizede o haftaları görmek nasip olur hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı 🙏🌸
KurabiyeninAnnesi123 Haziii amin kuzum valla zaman su gibi geçiyor 4 haftalkk öğrendim ne ara bu kdr olduk diyorm