Yenianne_61 Allah’ın izniyle Aralık’ta bebişim doğacak. Kış bebeği olarak yenidoğan, 0-3 ay, 3-6 ay neyden ne kadar almam lazım. Tecrübeli anneleri bekliyorum.
NurZenkin Yenianne_61 ben 3 tane yeni doğan takimi bir tulum ve 8 zıbın aldım genel olarak 3-6 ay aldım zaten 6. Aydan sonra yaza giriyoruz kilosuna göre alirim diye düşündüm.İlk kızımın kıyafetleri de var ama prematüre doğduğu için ilk kıyafetleri çok küçük o yüzden tekrar alışveriş yaptım.Bol çorap ve şapka aldim
Festinalente Benim de doğumum aralıkta 3-4 takım alt üst 4 takım tulum 5-6 takım zıbın aldım yenıdogan icin yeter mı bılmıyorum
Bo16 Benimde aralikta ben 0-3 ve 3-6 ay kışlık(uzunkol) tarzı alışveriş yaptım yaza daha güzel şeyler çıkar diye 6-9 ayı Allah izin verirse yazın yapcam Rabbım hepimize sağlıcakla kullanmayı nasip etsin
Smileylaylom Benim Ocak bebeği olacak yenidoğan çok almadım 4-5 parça aldım, genelde 3-6 ay aldım birden büyüyor giydiremezsem diye bir de erkek bebeğim bez bağladığımız yer bol olması lazımmış ondan öyle aldım
Ella06 4 parça yeni doğan aldım . 2 tulum, 2 alt üst takım ve zıbın aldım. Aralıkta hava serin olur diye tulumların ve takımların içine giydirmek için alt alacağım. Diğer aylara henüz geçemedim