27+4 ten ve hamileliğimin 4. Gribinden merhaba diyorum
Tam salgın havası her yerde malum ilaçta içemeyimce daha zor oluyo
Ballı limonlu su içiyorum
Bal limon yiyorım
Ve doktorumdam onay aldım günde 2 bardak ıhlamur içiyorum bide parol…Umarım hemen torparlarız hamileyken grip ekstra yorucu oluyo