bade-06-bade Kızlar bugün ultrason kontrolüm vardı. 36+1 haftalığız doktor bebegin karın çevresinin iki hafta geriden geldiğini riskli gebeliğe gorunmemi söyledi korkulacak bisey var mı aranızda bu durumu yaşayıp sağlıklı dogum yapan var mı
Sumisali_ bade-06-bade merhaba 👋 Öncelikle moralinizi bozmayın ilk gebeliğim de aynı sorun kızım da da vardı.Ben 35+4 te doğum yaptım 2320 Gr doğdu ama ve 31+4 ile uyumluydu gelişme göstermediği gibi geriliyordu.Doktorumuz 37 ye kadar bekleyip doğumu başlatıcaz demişti ama benim farklı sebeplerim vardı erken doğum için ve herşeye rağmen çok şükür küvöze girmedi 2 kiloyla hastaneden çıktık.Darısı sizi olsun inşallah 🤲 moralinizi yüksek tutun sadece minyon bebiş oluyorlar hepsi bu ve çok çabuk büyüyorlar 🥺
rubeyyisarah bade-06-bade bana da 32de böyle demişlerdi, bana göre böyle denilen bebekler daha minyon oluyor benim oğlum 41+5 de doğdu kilosu 3200dü hiçbir sorunu yoktu doğduğunda hamd olsun
bade-06-bade Sumisali_ üç haftadır her hafta kontrolümüz var her hafta iyiyiz maşallah dedi bugün aniden iki hafta birden gerileyince korktum açıkçası insan kendini suçluyor iyi mi beslenmedim yada yanlış bir hareket mi yaptım benden kaynaklı mı diye Allah korusun
Sumisali_ bade-06-bade sizinle hiç alakası yok üzmeyin kendinizi 😊 hepizin yavrusu sağlıkla doğup büyüsün inşallah 🤲
bade-06-bade Betulka merhaba canım. 2610 gram doğdu bebeğim. İki günde 2450 grama düştü iki gun sonra kontrolde 2700 gram oldu kilo almaya başladı şükür şimdi daha iyi toparlandı. Hiç bir sorun çıkmadı. Ultrasonla alakası dahi olmayan rakamlar çıkıyor moralinizi bozmayın
Betulka bade-06-bade maşallah inşallah bizimde öyle olur😔 dr 2 hafta geri olunca perinatolojiye gözükmemi önerdi o yüzden iyice üzüldüm şu an 36. Haftadayım 2350 kg
bade-06-bade Betulka korkma inşallah hiç bir sorun yoktur haftan zaten yeterince ileri belki de minyon bir bebek olacak bazen de ultrason yanlış ölçüm yapıyor yine de gözük sen baska doktora aklında kalmasın bende gitmiştim o korkuyla