100924 Kızlar merhaba 2 doz aşı olan var mı aranız da ben bugün vurulucam ilki gibi ağrılı oluyor mu 2. Doz da ?
Sltny 100924 ağrım olmadı çok fazla ama aşıdan sonra 3 hafta boyunca el ayak ve göbeğimde iğne ucu kadar sayıca bolca döküntüm oldu
Hatci 100924 dun vuruldum ben de ilkinden cok dhaa hafif bi agri var sadece, dun biraz halsizdim ama ondan mi kaynakli bilemiyorum
Ysmnpmk 100924 ikincisinde daha hafif oluyor canım benim nerdeyse hiç agrimadi ama ilkinde perişan olmuştum
100924 numix benim ilki ağrımıştı baya o yüzden bu da böyle olur mu diye endişelendim ama vurulduk artık bakalım nasıl olucak
Glnrskr 100924 Ben de ikisinde de ağrı olmadı. Ben aşıdan iki saat sonra buz koymaya başladım direk. O yüzden olmadığını düşünüyorum. Ağrı olursa buz koy demişti hemşire ama ben korkudan iki saat sonra koymuştum 😃
Minnikpatates 100924 ben 4 dozumu vuruldum dogımdan sonrada 5 vurulcam oyle bi kolda iki gün agrı oldu harici bişe olmadı