demirgizem Mart anneleri selaam, bugün 16+3 haftamız. Hiç hareket hissetmiyorum, kaçıncı haftadan sonra hissedilir, siz ne zaman hissettiniz? Ayrıca karnınız büyüdü mü, kilo aldınız mı?? Ben kilo da almadım, karnım da çıkmadı.
Mucize-1 demirgizem ben 17 18 de hissettim galiba ama böyle karnında ufaktan etin segerme derler onun gibi oluyor ınsallah duyarsın canım çok sık olmuyor zaten
Mucize-1 demirgizem çoğu kadının iç karın diyorlar olduğu zaman kilo gobek çok çıkmaz derler ama benim göbek çabuk büyümüştü 68 ile hamile kaldım şimdi 76.50 oldum doktor dikkat etmemi ekmek makarna falan karbonhotretimi kesti
Fulya90- demirgizem daha haftası küçük ancak seyirme şeklinde hissedersin 20 ile 24 haftalar arası hissetmeye baslarsin
iremhzl demirgizem 18-19 uncu haftamda bi anda atak gibi cikti karnim ama oyle aman aman degil, hareketleride 20den sonra basladi 18lerde biraz kipirdanma oluyodu ama enfeksiyonuma bagliyodum, erken yani daha sabredin o gunlerde geciyor suan yeni uyandim ise gidecegim ve karnimda pit pit tekmeliyor 24teyim :)
Nura1997 demirgizem ben de 16+5 im hisseymiyorum daha. Karnim buyudu ama benim. Ilk gebelikte 18den sonra farkedilir diyorlar, herhalde ondan
Merve-metin demirgizem benim iç karnım dar 13.haftamda karnım çıkmaya başladı 17.haftamda karnımda top taşıyorum gibi çıktı 17.haftaya giriş yaptığımda seyirme balık kayması gibi hareketlerini hissettim şuan 18+5 soluma dönüp uzandığımda pıt pıt vurduğunu hissediyorum
gaydirigubbakcemilem demirgizem ilk kızımı 15+3 te hissetmiştim :) şuan 13 haftalığız bazen karnımın bir tarafı sertleşiyor hep aynı yerde duruyor öyle hissediyorum çok ufak balık gibi kayma hissediyorum dedim doktoruma hissedebilirsin anlayabilirsin çünkü hem çok zayıfsın hem tecrübelisin demişti
KurabiyeninAnnesi123 demirgizem ilk kizimi 16 da 2.kizimi 17 haftalikken hissettim normal hissetmemeniz 20 ye kdr yolu var herkes erken hissedicek diye birsey yok☺️