Merhaba anneler ve anne adayları benim bir konuda problemim var gerçekten çok üzgünüm eşimle çocuk düşünüyoruz ve uzun süredir deniyoruz 23 Ağustos’ta regl oldum regl bitikten sonra Ovülasyon dönemine göre cinsel ilişki yaşadık daha sonrasında dün adet olmam gerekirken olmadım ben de test yapmaya karar verdim ilk yaptığım testi belirgin bir şekilde çok az silik çift çizgi gördüm inanamadım bir 2 saat sonra tekrar yaptık biraz daha az yine çift çizgi gördüm kan verene kadar dedim tekrar yapayım bugün sabah kalktım ilk idrarımla tekrar test yaptım daha da az silik görmeye başladım bunun sebebi ne olabilir gerçekten çok umutlandım hayali gebelik falan mı bu cuma günü zaten kan vereceğim ama sonucun umut umutsuz olmasından da korkuyorum açıkçası cesaretim yok benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı ne yapmam gerekiyor