minikmucizem20 Haftada dün geceden beri belim her tarafım ağrıyor ayağı kalkamıyorum sizce ne için olabilir
minikmucizem20 minikmucizem20 sizce hastaneye gidilmeli mi yoksa gerek yok mu çocuk büyüyor ondan dolayı mı
Hka_hilal minikmucizem20 bence gitmelisiniz. Ben de çok karın ve bel ağrısı çekiyordum. Gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik kullanarak geçirdik. Enfeksiyonsa eğer hemen çaresine bakarlar. Ama bazen bebek de baskı yaptığından rahim büyüdüğünden de ağrılar oluyor. Bence bi git doktoruna da sor o seni yönlendirir. Bir de bu zamanlarda bebek de dönüyormuş o da ağrı yapabilir.
minikmucizem20 Hka_hilal annem karnın büyüyor gitme dedi de ama sabah kahvaltı hazırlayamadım eşime o kadar ki ayağı kalkınca halsizlik vardı karın ve bel ağrısı vardı
Hka_hilal minikmucizem20 bence enfeksiyona baktır ben de o kadar dikkat ediyorum eşim sürekli çamaşır ütülüyor çamaşırları 90’da ayrı yıkıyor günde en az 2 kere çamaşır değiştiriyorum. 3.5 4 litreye yakın su içiyorum. Bi gittim lökosit 50 çıktı 1.5 hafta uğraştık antibiyotiklerle anca geçti. Bi de normalde de idrar yolu enfeksiyonu oluyordum ama hamilelikte ilk defa belde ve karında kasıklarda ağrı hissettim. Hiç de idrar yaparken yanma yoktu çok şaşırdım hatta. Baktırmaktan zarar gelmez. Bir de ağrıyı sen biliyorsun benimkiler de normal diyo ben ağrıyor ağrıdığını bilmiyor muyum diyorum her gittiğimde gerçek çıkıyor. Mesela böbreklerim ağrıyor diyordum psikolojik diyorlar sonra bi gittim bi böbrekte genişleme diğerinde taş çıktı. Vücudunu en iyi sen biliyorsun o yüzden kendin karar ver ağrı varsa doktoruna yaz o seni yönlendirir zaten
lebi5666 Kimseyi dinlemeyin hastaneye gidin, nst ile takip ve açılma var mı kontrol edilir. Sancı, kasılma çıkarsa ilaç ve serumla doktorunuz müdahale eder en azından.
kadergkcc minikmucizem20 bende 29 haftalık hamileyim 2 kere bağladılar karın ve bel ağrısı olduğu için. enfeksiyon çıktı
lebi5666 minikmucizem20 benim de çok ağrım vardı doktorum nstye yönlendirdi ve sancım, kasılmam vardı yatış verdi. İlaç ve serumlarla durdurdular.
Ggulce Son haftalarda enfeksiyon artıyo üşütme de olmultu ben de idrarda da enfeksiyon çıkmıştı monurol kullandım dikkat edin yazabiliyorsanız şikayetlerinzi dr na iletin ben öyle yaptım kontrole çağırdı. Geçmiş olsun 💐