mommys1 kızlar günaydın bilgisi olan varsa yazabilir mi evi alt üst ettim kimliğim yok devlette diş randevum var tc söylesem veya e devletten açsam kabul ederler mi bir seferlik 🫠
Aylaa123 mommys1 daha önce bende kimliğimi unutmustum zorla 40 kere söyleyerek e devletten açtırdım sisteme not düştüğünü bir daha kabul olmayacağını söyledi ama kabul ettirene kadar çok uğraştırdı çok sinir bozucu oluyorlar
aaydingulsahhh mommys1 artık kimlik arkasını okuttukları için bakmıyorlar.. nüfus müdürlüğünden belge al giderken .. kimliğinin yerine geçen onu kabul ediyorlar
anonim05 kayıt açanların bazıları anlayışlı bazıları cins kandın doğuma randevum vardı ordaki açtı kaydı doktor kan tahlili isteyince kan bölümündeki vezne cinsti açmadı baş hekimden imzalı kağıt istedi uğraştırdı
mommys1 anonim05 aşko gittim postu attığımı unutmuşum shsjdks adama diyorum kimliğim yok kayıp basvurusu yapıcam burdan olmuyo dedi bende zaten kendimi açıklıyorum randevum var kimliğim yok dedim he dedi tc yle işlem yaptı cok sükür djdkdl
Minedy Ehliyet vs varsa yapıyoruz. Üzerinde resminiz olan bir kimlik . Ne biliyim otobüs kartı bile varsa bir seferlik resimli telit edince yapıyoruz
mommys1 aaydingulsahhh çok sükür sıkıntı çıkartmadılar ama kimliğim yok ehliyetim yok snskkdd kayıp basvurusu yapıcam
Tsknaltunts mommys1 kişiye göre hareket ediyorlar geçen gün şahit oldum “sekreter : abla çalışan olmasan böyle bişey yapmazdım normalde kimliksiz işlem olmuyor ama senin için yapıyorum “ dedi , biz olsak almazlar 🤷♀️
asyap Tsknaltunts yani işte tanıdık olunca bildiği kişi olduğu için riske girmiş ama hastanelerde öyle olaylar oluyor ki başkasının üzerine işlem yapmaya çalışıyorlar ve giriş açanın başı belaya giriyor keyfinden değil yani açar yoksa neden açmasın
myangelson mommys1 burada kimliğin arkasini okutuyorlar o yüzden kimliksiz işlem yapılmıyor her yerde yazıyor zaten hastanede kimliksiz işlem yapılmamaktadır diye. Ehliyet vs de kabul edilmiyor 🥲