Şişmeler normal canım kullandığın iğnelerden bide şuanda yumurtaların olgunlaşmış durumda ister istemez olur, ilk çocuğum tüp bebek Ankarada bahçecide yaptırdım 25 yumurta çıkmıştı benden 20 si olgundu 11 tane döllenip 3.güne 9 tanesi ulaştı ama biz 5. Gün emriyosu olarak koydurduk ilk denemede tuttu çok şükür 2,5 yaşında oğlum var, Yani bol bol dinleneceksin özellikle kafana hiç bişey takma çok relax ol olumsuz hiç bişeyi kafana takma zor ama güzel bir süreç rabbim inşallah en kısa zamanda nasip eder yavrunu canım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 bu arada 2. Çocuğuma hamileyim ve normal yoldan, o yüzden rabbim diledikten sonra olmıyacak hiç bişey yok ☺️☺️