Bende 36 haftaligim karnım çok aşağıda ve bebekte çok aşağıda sürekli tuvaletim geliyor ama o kadar baskı yapıyor ki bazen bir iki damla geliyor ,5gundur hastanede yatıyorum sancı çıkıyor nstde ama bebek aşağıda olmasına rağmen açılma falan yok rahim ağzı kapalı yani önemli olan siz sancı takibi yapın ağrı olmuyor bende ama bebek bir yere toplanıp duruyor oda sürekli olunca içerde strese giriyor bebek