Dilekdamla canım ilk gebeliğim de benimde oldu 28 de ama şu gibi kıpkırmızı akıyordu. Serklajlı olanların derdi ne yazık ki bu, sancımız oluyo bizim ve hissetmiyoruz. Benim 2 hafta sürmüştü doktorum yatırdı hastaneye. Bebek dikişe yakınsa zamanla zorluyo ve biriken kan genelde dışarı çıkıyor. Ben o kadar kanamaya 37 ye kadar durdu dikişim ve 37 de doğum yapmıştım.