Çok şükür canım kurtulmuşsun Rabbim gülerek sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻🤲🏻bende ilk çocukta belden uyuşmalı sezaryen olmuştum o yğzfen seni çok iyi anlıyorum 2,5 sene oldu hala belim ağrıyor düşğn belde değil bildiğin omurilik orası ağrıyor, o yğzden bu sefer normal istedik doktorum yarın karar verecek inşallah normal derde bir avazda doğurur sağlıklıca alırım kucağıma