Defne__rz Ben doğum mu yapıyorum bilmiyorum sancım arada gelip gidiyo belim agriyo bacaklarım tutmuyo ve sık idrara çıkıyordum affedersiniz sanki orama bebek iniyo gibi bişey hisediyorum ve tuvalete gitme isteği var lütfen biri baksın hastaneye mi gitsem 😭
Gamzzkan Defne__rz sanırım daha 29 haftalık falansiniz . Aslında çok erken ama duramiyor musunuz? Solunuza yatıp dinlenince geçmiyor mu. Sık sık ve düzenli mi sanciniz
Kayraninnannesi Defne__rz sıcak duş al canım artarsa sancıdır geçerse yalancı sancıdır ebem söylemişti
Defne__rz Gamzzkan geciyo tekrar oluyo ve sanki bebeğin indiğini hisediyorum bilmiyorum acile mi gitsem off
Gamzzkan Defne__rz o zaman hemen hazirlan ve git hic riske atmaya değmez. Doğum olmasa da başka bi sey olur belki . Sonra üzülmeyin. Bence git bir an önce
Kayraninnannesi _ecemg sıcak dediysem kaynar demedim ki zaten ne kadar sıcak duş alacak? ayrıca hamileler hergün alır duş kimseden duş yanlıştır diye duymadım
_ecemg Kayraninnannesi Sıcak duş doğumu tetikler zaten kaynar suyla duş almıyordur kimse hayatı boyunca diye düşünüyorum, bahsettiğiniz şekilde duş almak son haftalarda önerilir doğumu başlatmak için o yüzden söylüyorum
Gamzzkan Defne__rz gjt canım gece gitmek zor geliyor insana ama üşenip pişman olmak daha kötü. Çok geçmiş olsun inşallah kötü bi sey yoktur 🤲🏻
Defne__rz Gamzzkan iyiyim teşekür ederim yalancı sanciymiş çok korkmuştum bide bebeğim spina bifida hidrosefali ya insan korkuyo bana sezeryan olacaksın demişlerdi yarın randevum var yine gidecem