Meriiii Merhaba kızlar ben 10 haftalık hamıleyım bırazcık ıs yapsam egılsem kAlksam sag kasığım belım cok agrıyor hatta yuruyemıyorum benım gıbı olan varmı ?
Tarana Meriiii ben de 8+4 dryim.Doktorum iş yapınca ağrı olucağını söyledi.işler arasında dinlenme yap dedi.Bir işi yap uzan dinlen sonra diger işi yap dedi