Sedakopru Kabızlık sorunum var 2 surup kullandım faydası olmadı kayısı yedim suyunu içtim olmadı pekmez yedim olmadı bir haftadır çıkamıyorum gerçekten kötüyüm çözümü olan varmı duphalac falan fayda etmedi
Migrenligebe Sedakopru apandisit ameliyati oldum 30. Haftada, agridan sizidan dolayi 3 gun cikamayinca doktor lavman verdi. O sayede rahatladim
Heisenberg Sedakopru 1 hafta çıkamamak çok sıkıntı. Gebeliğin başında yaşadım 4 gün sınır kabul ediyoruz dedi doktor bağırsak tıkanıklığına sebep olabilirmiş lavman gerekli 4 günden sonra dedi. Bi' doktora görünün mutlaka🙏🏻
Tarana Sedakopru ben fitil kullandım gliserin doktorum tavsiye etdi.2kere kullandım.3cu ayımdayım artık hiç sorunum yok kabızlıkla bağlı
Tarana Sedakopru ben fitil kullandım gliserin doktorum tavsiye etdi.2kere kullandım.3cu ayımdayım artık hiç sorunum yok kabızlıkla bağlı
umidadem Sedakopru magnezyum yazdıysa doktorun onu kullan. O mideyi rahatlatır bide kabızlığa iyi gelir bendede oyle oldu magnezyum içtim herşey yoluna girdi
EmrEmine Sedakopru birazda psikolojik olabilir.bende şuan aynı sorunu yaşıyorum.kahvaltidan sonra 1 kahve bana iyi geliyor.
EmrEmine Sedakopru yürüyüş yapabilirsin.meyve tüketebilirsin.bide alaturka tuvaleti kullanmaninda faydası olabilir.
Mcmc Sedakopru seni lavma paklar. Bende kabız olmuştum sancı gibi olduğum yerden kalkamadım. Öldüğüm gün resmen. Hemen bir çaresini bul😔😳