35+4 de 25 gün önce tansiyondan dolayı erken doğum yaptım. Sadece belden aşağı uyuşturdu doktorum hiç bir şey hissetmedim tabi ki sadece ameliyatın son dakikaları biraz mide bulantısı yaşadım. Ameliyattan çıktığımda da karnıma kum torbası koydular kanama için o 2 saat kaldı ameliyattan 4 saat sonra da sadece sıvı beslenmeye başladım gaz çıkması için sıvı beslendim ve saatlerce yürüdüm hastanede hiç uyumadım desem yeridir. 3. Günü toparlandım her işimi kendim yapmaya başladım ki ben toparlanmak da zorundaydım bebeğim küvezdeydi süt götürüyordum sürekli yani kısaca korkulacak hiç bir şey yok bence biraz doktorla da alakalı bir durum sezeryan ameliyatı :) Şimdiden geçmiş olsun sağlıkla gelsin minik 🩵