İkinci doğumumu geçen hafta pazartesi günü yaptım ilk doğumumda başıma gelmeyenler geldi bu sefer 1 hafta içerisinde hemen hemen bürün dikişlerim attı ama dikiş tutmayan yerler olmuş bugün kontrole gittim ve doktorum şu an müdahale edemeyiz ama daha sonra başka bir yerden parça alıp oraya yerleştirebiliriz dedi başına gelen var mı ?