basakc36 Selam kızlar nasıl gidiyor. Kolay doğum için yürüyüş falan yap diyorlar ama azıcık yürüsem zorlanıyorum ağrım oluyor bide bebek baskı yapıyor. Böyle olan var mı. Kolay doğum için önerebileceğiniz başka neler var yiyecek içecek olabilir
Rmysvrgnr basakc36 adaçayı ahusu yaprağı çayı ve hurma kendi sancılarının gelmesi için bire bir çok faydası var her gün bi bardak içsen bu çaylardan doğuma kadar kendi sancınla gidersin hastaneye haftam da çok iyi başlasan güzel olur
Rmysvrgnr basakc36 evet çok etkisini göreceksin emin ol 36 haftada başlanıyor iki doğum yaptım ikisindede kendi sancımla gittim