Tubahamis Merhaba oğlumun ismini Aslan Emre koyucam. İsim analizi yaptıran var mı? Yada Aslan isimli kişiler nasıl oluyor biliyor musunuz
Dnmzzeda Tubahamis Ayyy yeğenimin adı aslan aman aman tam vahşi yaramaz hıpır bi çocuk ismini taşıyor birdaha dişin istersen 😂😂
blogmomies Tubahamis Aslan koydum bende ve Şuan 6 aylık . Hareketli bir bebek ama normal bebek hareketleri yani. Ben yerinde durmuyor yatmıyor kucak istiyor diye söylenirken hep sen çocuk görmemişsin diyorlar . Daha 6 aylık bişey belli olmaz ama ben ismini yansıttığını falan düşünmüyorum ya. Hepimizi Allah yaratıyor . Biz isim koyarak mı belirliyoruz çocuğun hal hareketlerini. Bilmiyorum bana saçma geliyor. İlkokul Öğretmeni bi kuzenim var ona sormuştum aynı isimden çocuklar nasıl diye o da alakası yok hepsi birbirinden farklı demişti.
_-7_- Bizde oğlumun ismini aslan koyacagız ama kardeşimin adı Emre aslanı bilmem de kardeşim aşırı ınatcı dedıgım dedık bırseyı asla yaptıramazsın kendi kafasındakı neyse hep onu yapar çocukken de yerınde durmayan bır çocuktu Emre’ler çok dık başlı oluyor