Kizlar karnımda catlaklar var kaşıntı vardı bundan 2 ay önce şimdi göğsümde kasiniyor gogsumun uçları çatlamış zaten ama gosumun yanları kenarları kaşınıyor bende kasıyorum alerji gibi sivilce yara olmuş hem göğüste hem karnımın üstünde hemde alt karnımda 2 kere hastaneye gittim sadece yara kremi verdi bunu bilen yaşayan varsa bana bilgi versin lütfen