betlulk05 bende bugün yaptım ve negatif gördüm canım aynı senin gibi hissettim sonra bir kaç kişinin regli geçtiği halde negatif görüp 4-5 gün gecikmede pozitifi görünce dedim yinede ümitsizliğe kapılmayayım belki geç döllenmedir. Burda insan 8 gün kala öğrenen 5 -6 gün kalıp öğrenenleri görünce stres oluyor 🙈