Merhaba kızlar cumartesi gecesi sabaha kadar adet ağrısı gibi bir ağrıyla kıvrandım kızım karnımda hep sağ sol toparlanıp durdu. Sabah 4 gibi uykuya dalmışım 9 da lavabo için uyandım iç çamaşırım su ve kahverengi pembe renk karışımı kan içindeydi biraz panikledim ilk gebelik tecrübem yok korktum annemi uyandırdım gösterdim sonra eşimi uyandırdım hemen hastaneye gittik bebek suyu azalmaya başlamış ve açılma vardı en önemlisi kanama var dedi zaten minik hanım makat gelişti 4 ekime sezeryan planlıyorduk doktorum geldi işlemlere başladık gece birşey yememiştim zaten 22 Eylül Pazar spinal anesteziyle kızım doğdu şükür iyiyiz taburcuyuz korkulacak hiçbirşey yok spinal iğnesi cidden hissedilmiyor ve kızımın ilk çıkış anı ağlaması herşeye bedel ve bebek çıkarken kimse sizi sallamıyorda ben başımı çok oynatmadım ve bolca sade nescafe ve su içtim süt yavaş yavaş geliyor bestlak aldım oda fayda ediyor korkmayın yavrumuza kavuşma anı herşeye bedel ağrılar biraz zor evet ama kaldırılamayacak gibi değil bolca yürüyün zaten ağrı kesici iğne yapıyorlar çok rahatlatıyor