Serpilysr tabi azalma oldu . Zofer kullandigim halde hala kusuyordum . 2 saat arayla bisiler atistiriyordum acikinca mide fena .4.5 aydan sonra biraz daha iyi oldum ama ilaci birakamiyorum . Doktr dewam edebilirsin sorun yok dedi . Doguma kadr icecegim sanirim 🙄