Buğün doktor kontrolüm vardı ultrasonda sıkıntı yok nst mi beğenmedi tekrar çektirdi bir daha çekildim ve beni sabah tekrar çağırdı nst ye girmem için bu arada 37+0 oldum Şuan sebebini sordum kötü birşey yok ama daha iyi olması için çağırıyorum dedi ve bebeğimin nabzı düşmüş aralarda 100 lere kadar resim yükleye bilirsem atıcam nabız neden düşer bebeğime birşey olmaz demi 🥹🥹🥹