6+5 günlük gebeyim ikinci gebeliğim çok ara olduğu için çoğu şeyi unuttum ve korkuyorum açıkcası kasıklarımda çoookk hafif batma var şeffaf akıntımın sonunda iki üç damla şekinde pembe mi kahverengi mi desem sürüntü geldi acile gittim hemen alttan muayne oldum doktor hiç bir problem yok çok erken dedi fakat şimdi yine baktığımda aynı sürüntü şeklinde renk var korkmalı mıyım resim atmak istemiyorum ama ne yapsam bilemedim