Kızlar ya 3,5 yaşında özel gereksinimli bir oğlum var konuşmuyor. Odasında yatırdığımda gecenin bir yarısı çığlıklarla ağlamaya başlıyor. Ve uzun süreler sakinleşmiyor çığlıkla devam ediyor. Ama yanımda yatınca birşey yok. Odasına nasıl alıştırabilirim bilgisi olan var mı? Epilepsi hastası da çok ağlatmak zorlamak istemiyorum ama hamileyim artık benimle yatamaz yatsa bile kardeşi ağlarken oda uyanıp ağlar huzursuz olur. Sizce ne yapmalıyım. Gündüzleri uyuyor yatağında gece problem yaratıyor gece lambası da taktık kapı da açık. Yatırıyorum kalkıp geliyor