Nazan_dikili Bende lekelenme oluyo doktor düşük önleyici hap verdi kullanıyorum 3 gündür leke yoktu bugün biraz gelmiş kırmızı değil neden oluyo olan varmı bu konuda kayınvalidem soledi adet günün yaklaştığı zaman böle şeyler oluyormuş
Migrenligebe Nazan_dikili 16-17. Hafta gibi lekelenme oldu bende de, acile gittim. Dusuk tehlikesi vardi. Durduruldu, sonra da yatip dinlendim hep. Daha tekrarlamadi. İciniz rahat etmezse acile gidin siz de
Nazan_dikili Migrenligebe benimde hap var progestan düşük önleyici onu kullaniyorum perşembe günü kontrole gidecem benim ki daha yeni