Hamileliğimin başından beri sürekli olarak mantar enfeksiyonum var sürekli fitil kullanıyorum ama geçmiyo şuanda 37 haftalık hamileyim ve enfeksiyonum ilerlemiş durumda aşırı yoğun ve bana aşırı rahatsızlık veriyo bu durumda olup da normal doğum yapan oldu mu doğum sonrası bir sıkıntı oluyo mu normal doğumla kesi felan atılınca daha da kötü duruma girmekten korkuyorum aynı zamanda bartolin kistim de var