Kızlar daha önce konusmustuk 3 ayrı doktora gitmiştim biri kesenin boş oldunu söylemişti biri boş değil gelişimine bakıcaz demişti en son özele gitmiştim ordakı doktorda gelişmemiş geç döllenme olsa bile suana kadar bellı olırdu demişti en son regl tarihin 14 temmuz çünkü bana bir iki güne kanaman baslar dedi ama 5 gun gecti hala birsey yok böyle birsey yaşayan varmı