Yfki benimki dümdüz bayaa düz yani. Özel gün takıntım yok neyseki onu ben haber veriyorum 3-5 gün kaldı ona göre diye. Çiçek işini de bıraktım artık 1 senedir bana çiçek al diyorum sürekli anneler gününde aldı sağ olsun bir kez daha aldı sanırım ama ne içindi hatırlamıyorum 😅 kendi ağzımla birkaç kez söylemem gerekiyor ki bu her şey için geçerli. Komutla çalışıyor kocam 🤗