Ecemom_ Yarın 11 haftalık oluyoruz ama hiç mide bulantım kusmam vs olmadı çok rahat geçti. Benim gibi olan var mı?
Defnezumramom Ecemom_ herkesin bünyesi farklı canım çoğu böyle geçiriyor ki benimde 7 ile 12 hafta arası bulantım olmuştu sadece kusma yoktu
ucbebe_annesi34 Ecemom_ canım bünye ile alakalı bişey bnce bu cinsiyet ile alakalı olduğunu sanmıyorum. Bn ilk gebeliğim erkekti et tavuk soğan kokusu bile dayanacak gibi değildi. 2.de kızıma hamileydim hiç bilmedim çok rahat geçirdim.
Ezgiserce Ecemom_ iyiki olmamış bence şükret🥲 bizde 11+3üz şuan bulantım kusmam 1 hafta önce yavaş yavaş geçmeye başladı o zamana kadar günde 5-6 kez kusuyordum tiksinmelerim iğrenmelerim hala devam hamileliğimin başından beri yemek yapamıyorum
semanur51 ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum ama erkek bebek de az ya da hic olmuyormus mide bulantısı ablam öyle derdi ben kızımda çok çektim ilk 3 ay kilo wermistm ikinci gebeligim 11+3 kilo vermedim ama hâlâ mide bulantılarım war
Defnezumramom Ecemom_ valla kız dedi 13. Haftada 18de gittim emin olamadı bacak arası görünmüyor dedi 21de yine gitcem ayrıntılıda gösterir heralde ama böyle bi söylenti var fakat hurafe 2 oğlu olan arkadaşım cebinde poşetle gezerdi nerde geleceği belli olmuyor diye
BetulSahin5444 Ecemom_ Kız sus kimseye deme maşallah nazar değer ne güzel işte rahat geçiyor. İki hamileliğim prenses gibi geçmişti üçüncüde bulantı çıkarma halsizlik yorgunluk hepsi var her hamilelik bir olmuyor
Ecemom_ BetulSahin5444 sürekli maşallahla geziyorum😂 bir yandan iyi ama bazen de normal mi diye şüpheye düşüyorum ilk hamileliğim evhamlıyım o yüzden 😂
Nesemom13 Ecemom_ amin inşallah💖 sizde aynı şekilde ve kimseye bahsetmeyin nazar filan ederler size allah korusun.
_moom Ecemom_ benimde ilk hamileliğim rüya gibiydi ve kızım oldu batıl inanclara inanmayın🥰 hic anlamadım bile hamile oldugumu