Derennn700
İkinci denememde oldu 1 embriyo koyuldu sanırım 5ab kalite geriye 2 embriyom kaldı biri yine aynı kalite diğeri orta bu süreçte hiç dikkat etmedim sadece kafamın içini boşalttım olmasa da yolun sonu değil dedim 2 gün dinlendim 3. Gün ayağa kalktım yemeğimi yaptım kurdum kaldırdım hergün ama en az 2litre su içtim havuç yedim peynir haşlanmış yumurta kahvaltıda bunları yedim 1 fincan çay içebilirsin demişlerdi kahvaltıda içtim hatta 10.gün mercimek köftesi kek yaptım yanlışlıkla unuttum yer sofrası kaldırdım ve ilk günden her gün büyük tuvalete çıktım kesin tutunamicak dedim ama Allah nasip etti nasipte varsa bir şekilde seni buluyormuş ilk transferimdede 4 gün yattım sonra eşimle ortak yaptık yemekleri ama olmayınca olmuyor