Dün gittim baya ilgiliydi ben memnun kaldım detaylı inceledi bebegi burada tanıdıgım pek çok memur arkadaşım ona gidiyor gebelik takibine hatta dogum yapanlar da var cevremdeki herkes memnun bende bir ebenin önerisiyle duydum kendisini zaten google yorumlarını görmedim bizzat cevremden bilgi edindim