seri Bebeğimin suyu sınırdaymış azmış. Henüz 27 haftalığım. Doktorum bunu söyleyince bol bol su içsem etkiler mi dedim hayır dedi içtiğin su ile alakalı değil dedi ama stres oldum araştırdım net bişide bulamadım bu durumu yaşayan var mı ? Varsa ne yaptınız yada doktorunuz ne önerdi
BADE38 seri Canım bende suyum artık bitince 36+2 de doğumum oldu günde 4 litre en başından beri su tüketmeme rağmen suyum azaldı havuç suyu iyi geliyor diyorlar bende işe yaramadı ama havuç suyunu da gebelik şekeriniz yoksa tüketmeniz lazım
Swan97 seri ben kasılmalar sebebiyle endol fitil kullandım ama fitilin su azaltma etkisi var. Bebeğin suyu azalmasın diye armut ve havuç ye her gün dedi doktor. Ben de her gün 1 armut 1 havuç yedim
Yasminnnnn seri Şeker proplemin yoksa eğer günde bir bardak taze sıkılmış havuç suyu icebilirsin işe yarıyor
Silan_Abdullah seri ya valla benimkinde fazlaydı ben meyve falan çok tüketmiştim dikkat etmeden şekerim çıktı
1gamze BADE38 merhaba bebekte gelişim geriliği ve oldu mu bide ciğer geliştirici iğne vuruldu mu vurulduysa kaçıncı haftanızda oldu
seri BADE38 sağlıkla büyüsün yavrunuz selametle hepimiz inşallah yavrularımızı kucağımıza alırız inşallah. Havuç önermiş herkes genelde bende başladım suyunu sıkıp içiyorum bakalım Benim daha erken ve gelişimide gerideymiş o sebeple suyumunda az olması beni korkuttu. Siz sezeryan mı oldunuz ?
seri Swan97 ben kullanmadım fitil ama başından beri düşük riskim vardı diye iğne ve çok hap kullandım onun etkisi varmıdır bilmiyorum da ama bence sanırım sıvı tüketmekle meyve yemekle alakalı genelde herkes öyle yazmış. Ki ben normal hayatımdada su ve meyve yemek çok yemeyen biriyim gebeliğimdede tüketmiyorum bu iştahsızlık yüzünden
seri Yasminnnnn teşekkür ederim herkes bu şekilde havuç önermiş genelde başladım havuç suyu tüketmeye normalde şekerim yoktu gebelikte hiç baktırmadım ama Normalde yoksa Gebelikte şeker çıkar mı acaba bilgim yok
Melamial Benim de fazla çıktı. tatlı ve her gece nesquikli süt içiyorum. Şekerim yok ama🤷🏻♀️ bu hafta tekrar bakıcaz. Meyve yemedim. Tatlıyı bırakamadım ne diyecek merak ediyorum. Bi fırçayı hakediyorum galiba
Rabiamina Melamial bende de fazlalık var ama çok değil. Elimden geldiğince yememeye çalışıyorum. Canım öyle tatlı istiyor ki o zaman gidip kuru kayısı yiyorum ya da çerez öyle yapın bence. Yine de siz bilirsiniz
Leylaaa_46 seri benimde 20 haftada azaldı . Doktorum günlük 3 4 litre su iç, 1 bardak havuç suyu iç , kavun karpuz ye dedi . Yaptım 15 günde suyu arttı hala yapıyorum 32 haftalık olduk çok şükür. 37 38 görürsek çok iyi olur dedi doktorum bence deneyin
Melamial Rabiamina dediğiniz de haklısınız. Benim cepte 6cm vardı yanlış hatırlamıyorsam. Bu hafta net belli olur gidişatım. Doktor 38den öncede alabiliriz bu şekilde dedi çünkü 😓
Rabiamina cLearQueen çok yemiyorum. Diğer türlü canım çok tatlı çekiyor bir de kabız oluyorum arada onun için. Sıfır şekerle yaşamaya çalışmam inanın çok zor
Rabiamina Melamial yaa o zaman dikkat edin mutlaka. Ben 22 haftadayken ortaya çıktı şu an 24üm. 2 hafta sonra şeker testi yapacağım. İnşallah suda azalma olur ikimizin de.
cLearQueen Rabiamina ben şuan 0 sekerle yasiyorum gibi bisey… yedigim meyveler bile cok az ve sekersiz hunnap gibi… mecbur dayancaz napalım
Rabiamina cLearQueen ben de aynıyım. Allah yardımcımız olsun. Yasak değilken hiç tatlı yemezdim şimdi resmen tatlı istiyorum
cLearQueen Tugbasahin123 sabah aclık 85 95 arası tokluk 110 120 falan genelde… cok nadir yuksek cıkar tabi insulin kullaniyorum.. kullanmasam nolur kimbilir… sizin kac