Zeytininpeyniri ben gittim canım ama 2 yıl önce bende merkez de yaşıyorum. Filiz erdoğana gitmiştim ama şuan Neslihan hanım varmış onu övmüşlerdi. Git bir dene bence ben Filiz hanıma devlet hastanesinde başladım şuan star medica hastanesinde devam ediyorum ona.