Akşam yemeğini sindiremiyorum, nadiren kusuyorum o da hep akşam yemeği sonrasında oluyor. Yemeği 18:30 gibi yedik, buna rağmen saat 23:00 oldu midem hala bulanıyordu ağrıyordu sonunda kustum rahatladım. Bu kadar uzun saatler sindiremeyen var mı benim gibi