gmzzbhrr zelihayaman1 @QueenMomm sizler yumurtlama takibi yapmış mıydınız acaba ben takip etmediğim için geç döllenme fln olup olamayacağını bilemiyorum hem gidip bir an evvel kalp atışını duymak istiyorum hem de erken olursa stres yaparım diye bekliyorum
zelihayaman1 gmzzbhrr merhaba yapamadım ama doktor haftayı gec buldu ulstrasonda buyuk ihtimalle gec döllrnmr benım bence duyarsınız kalp atısını ama midr bulantılar ogutmelerr mahfrtti beni
Kg16 gmzzbhrr merhabalar benimde 6 Ağustos 🥰 inşallah aynı zamanda bebişlerimizi kucağımıza alırız. ❤️ mide bulantısı çok kötü geçmek bilmiyor 😢 Gebelikte ilaç kullanmak istemedim ama çok zorluyor. Haftaya doktor randevum var ilaç verirse sizede yazarım
QueenMomm Kg16 canım bende kötüydüm randevu günümde gelmedi eşim gitti aldı prilam dr çok iyi geliyor
Sumisali_ QueenMomm yazdırıp alırsanız daha uygun olur haricinde biraz pahalı sanırım 300 e yakın bi fiyatı var.Ayrıca kullanabilirsiniz bende o haftalarda başlamıştım inşallah faydasını görürsünüz.
QueenMomm Sumisali_ aldım kullandım teşekkür ederim pahalı olsada insanı rahatlatıyor önemli olan o yapacak bir şey yok
gmzzbhrr zelihayaman1 biz de dün duyduk kalp atışını ❤️ prilam yazdı doktor gece içtim yattım sabah kustum :/
QueenMomm zelihayaman1 ilaç başlarda çok iyi gelmişti ama şuan eski halime geri döndüm mide bulantısı halsizlik 🥲