Kızlar 36 haftalık olduk son bir haftadır sürekli her gün mutlaka hıçkırık tutuyor bebeği çok uzun sürmüyor ama mutlaka her gün tutuyor hatta bazı günler iki üç defa internetten araştırdım hep normal yazıyor doktor randevuma da var başına gelen var mı çok fazla böyle hıçkırık tutan normaldir değil mi ?