Merhabayın kızlar bana acil yardım bugün 5+6haftalıkım ve doktora gitim kontrol amaçlı ve bana kesenin olduğunu ama bebeği göremediğini söyledi 10 gün sonra yeniden çağırdı beni doktordan geldiğimden beri çok kötü durumdayım stres içindeyim moralim çok bozuk başına böyle bişey gelen varmı