umidadem bizde 25+5 olduk🙏🏻 Biara çok net hissettiğim hareketleri son zamanlarda o kadar net hissetmiyorum ve hareketler dediğin gibi kasık bölgemde oluyor. Geçen hafta doktora gittik rutin kontrole çok şükür kızım iyiydi gayet normal olduğu söylendi bazı dönemlerde azalabiliyormuş hareketler ve büyüyorlar miniklerimiz yerleri eskisi gibi rahat değil artık dert etme yarın bi doktoruna görün için rahatlasın ama bence bebişin gayet sağlıklı ve iyi:)