dilangul betam suan 258 ve hafif idrarımı yaptıntan sonra silince peçeteye kahverengilik geldi belli belirsiz idrarımla beraber karışık cok acıktı rengi ama ney olabilir ? daha önce dış gebelik geçirdim bundan kaynaklı tedirginim fikri olan varmı??
Ayse0575 dilangul kimyasal gebelikte olabilir yerleşme kanamasıda olabilir bi doktora gidin isterseniz
Ilknur45 yerlesme kanamasi olabilir bende gebe kaldigimi ogrendikten 2 gun sonra yasamistim once hafif pembemsi kan lekesi sonrasi gun boyu kahverengi lekelenme seklinde devam etti
dilangul Ayse0575 doktorum beta vermemi söyledi yarın beta verecegim umarım yerleşme kanamasıdır :( 2. kez aynı şeyi yaşamak zor gelir