Merhaba ben de 9+2 haftalığım. Benim hazımsızlık sorunum var. Ne yağlı ne baharatlı yiyiyorum. Hatta son günlerde yiyemiyorum da. Ama sürekli bir affedersiniz geğirme hissi ve dik yatma gereksinimi duyuyorum. Bunu yaşayıp çözüm bulan varsa neler denediğini duymak isterim.