Bebekveben Nur08 ilk 11 hafta evimden, hatta ısınmak için yaktığımız ufo dan bile tiksindim. Bi gün evde ne çürümüş diye aradık eşimle bulamadık o kadar kokuyor gelmişti. 16 haftadayım çok şükür hepsi geçti canım
Srfn11 Nur08 ben cok kisa yasadim ama kabus gbiydi narkotik sube kopekleri gbiydim nereden koku geliosa orayi takip ediodum 🙄😀
bebekteyaparimkariyerde Nur08 evet hemde nasıl oluyodu anlatamam.evimindeğiştirmek istedim resmen ağlıyordum eve gelince ama geçiyo iki üç haftaya seninde geçer
Elif01 Nur08 sadece kendi evim kokuyordu başka evler güzel geliyordu 16 haftalığım hâla aynı yatak odasından uyanıp çıkınca elimde oda parfümü var gittiğim yerlere sıka sıka gıdıyorum
Aylinsngr Bende mutfağa giremiyorum bulaştıkları makinaya koyarken öğüre öğüre bi hal oluyorum koku maf ediyo 😔 başka evde rahatım ama kendi evimde heryer kokuyor kıyafetlerim yumuşatıcı kokuyor diye giyemiyorum 😣
Neroizm Nur08 bana kendi vucudum kokuyordu, bundan daha anormalini gormedim sahsen. Bedenimden cikasim geliyordu. 12. Haftada gecti benimki.