Dilarabozdemir Fenerli6767 00.00 itibariyle 18+0 çok şükür herşey yolunda sadece geçen hafta gittiğimde karın çevresi iri çıktı bir kaç hafta ileride dedi gebelik şekerinden şüphelendi onun dışında başka birşey yok cinsiyetimiz erkek💙
Cheryy1 Fenerli6767 Benimde oğlum olacak inşallah 😊 12. Haftada ogrenmistim :) kızlar bebisinizin boyu ve kilosu kac peki ?
Btnnozmdr babyiscoming_ bende 16 da ogrendım %90 kız dedıler özelde devlete aynı haftada erkeğe benzetıö dedı sizce degısır mı
babyiscoming_ Btnnozmdr 12 hafta olsa değişme ihtimali yüksek derdim ama 16da değişmez bence doktor kesin dediyse hayırlı olsun🌸
Btnnozmdr babyiscoming_ ınsAllah degışmez bu oğlum var Bıde kızım olsun 🥹sizde sağlıcakla alın kucağınıza 🌸
Dilarabozdemir 0619 benim 2. Gebeliğim 14. Haftadan beri seğirme olarak hissediyorum ama eğer sizin ilkse çok normal ben ilk gebeliğim de 18. Haftada seğirme 22 de net tekme hissetmiştim
0619 Dilarabozdemir benimki 3. hamileliğim bi seyirme var evet ama ben tekme gibi demistim demekki unutmusum digerlerinde
Fenerli6767 Cheryy1 bnde 12.haftada öğrendim bıkac gün önce gittiğimde doktor 15cm 140gr dedi sizin boy kilo
Gizem1992 Cheryy1 bizde bugün 16+5 iz 😊 15+2 de erkek olduğunu öğrendim 😊 boyunu unuttum ama kilosu 125 gram demişti yarım paket margarin kadar yaaa 😊
Cheryy1 Gizem1992 😃 ahaha evet hic böyle dusunmemistim masallah saglikla alalim insallah kucagimiza bizimkinin elleri surekli yuzunde ya da ters dönüyor :)) siz net gorebildinizmi renkli mi bakıyor dr
Gizem1992 Cheryy1 yani net göremedim renkli de çok bişeye benzemiyor zaten küçüktü 😅 ama 19 haftada gitcem daha net olur tabi görüntüsü 😊