Merhaba hanımlar şöyleki sol gögsüm çok hızlı doluyo ve taş gibi oluyo ama sag gögsüm hep sönük evet süt geliyo ama gögsüm sönük son demlerini yaşıyo gibi yani daha 27 günlügüz hem sagım yapıyorum hem emziriyorum niye böyle oldu anlamadım gögüslerim arasındaki farkta aşırı çok olmaya başladı o yüzdende biri kocaman biri pörsük gibi nasıl düzeltirim bu durumu başına gelen varmı gögüs arası süt farkı yaşayan