Ben de sizin gibi anlayamıyordum bişey oluyor ama midem mi bağırsağım mı yoksa çocuk mu emin olamıyordum ta ki 22. Haftada sert bi tekme yiyene kadar☺️ ilk gebeliklerde sanırım her şey olduktan sonra anlaşılıyor, yani o an anlayamadığımız her leye zamanla aşina oluyoruz. Mesela şu an ağrım var acaba doğum sancısı mı ya da sancı böyle bişey mi anlayamıyorum ama doğurunca diyebileceğim ki evet bu doğum sancısıymış😅
Tadını çıkarın