Anneler selam, biz doğduk.. Kızımın suyu azalmış doktorumuz ameliyata aldı beni.. 33+3’te 2100 gr ile dünyaya geldi küçük kızım.. Şu anda yoğunbakımda, bende odada süt sağıp duruyorum.. Aklım onda, solunum desteği alıyormuş öyle diyolar.. Ne zaman çıkar bilmiyorum ama hep üzülüp ağlıyorum.. Bakamadım bi çocuğa diyorum, el kadar çocuk entübe şekilde benden bi damla bekliyor diyorum affedemiyorum işte kendimi.. Var mı böyle başına gelen anneler? Ne zaman çıkar bebeğim? 😭😭
Desteğe çok ihtiyacım var, yardım edin lütfen..