Bol kasılma, dehşet bir bel ağrısı var. Birde sanırım kafası kanala yerleşti 3 4gündür baskı hissediyorum daha önce böyle olmamıştı çarşamba kontrolüm var umarım kafası yerleşmiştir artık. Bir hafta daha gelmezse ekim annesi olucam çok heyecanlıyım. Kimler benimle birlikte sayıyor🌸