Benim yatmadigim sürece midem yanmiyo. Yanarsa da midemden gaz cikarinca rahatlıyorum tabi sonra yine gaz çıkarma hissiyle yanma başlıyor. Bu yüzden sade soda iyi geliyor ama yatınca yine yanma başlıyordu bende 2 tane yastıkla yatmaya başlayinca rahatladim basım baya yüksekte kalıyor. bir de mide rahatsızlığı varsa reflü gastrit gibi durumlar için yedikleri ise de dikkat etmeniz gerekiyor geçmiş olsun gecmesse iyi gelicek ilaçlar olabilir